تجهیزات هوشمند آزمایشگاهی realsim - تفاوت بین انسان‌های خلاق و منفعل در ارتباط با اصلاح یک سیستم معیوب

 

 

+ انسان خلاق: در یک سیستم معیوب؛ سعی کنید «درست حرف زدن» را تمرین کنید! این تمرین در میزان رشد شما و سازمان شما بسیار موثر است.

- انسان منفعل: در يك سیستم معیوب؛ سعي كنيد «لال بودن» را تمرين كنيد! اين تمرين در ميزان عزيز بودن شما بسيار موثر است.

 

+ انسان خلاق: در یک سیستم معیوب؛ هیچگاه کارمندان را با یکدیگر مقایسه نکنید؛ بلکه سعی کنید با نشان دادن خلاقیت هایی ویژه از خود توانایی های خود را اثبات کنید.

- انسان منفعل: در يك سیستم معیوب؛ هيچگاه كارمندان را با يكديگر مقايسه نكنيد؛ چون قطعاً شاهد تبعيض خواهيد بود.

 

خلاقیت

 

+ انسان خلاق:  اگر مدیر شما 3 یا 4 ایراد دارد انتظار رفتنش را نکشید، چون در شرکت های خصوصی، این مدیر نیست که تغییر می کند و معمولاً در جای خود ثابت هستند، پس سعی کنید بسیار محترمانه و در یک فضای مناسب نکات رو به او متذکر شوید تا شما نیز باعث رشد مدیر خود شوید.

- انسان منفعل: در يك سيستم معیوب؛ اگر مدیرتان 3 يا 4 ايراد دارد انتظار رفتنش را نكشيد، چون قطعاً نفر بعدي او 43 ايراد دارد!!

 

+ انسان خلاق: در یک سیستم معیوب؛ می توانید با کارهای درست کم و کوچک، خودی نشان دهید اما باید به فکر تحول های عظیم و انجام کارهای بزرگ باشید. اما یادتون باشه زمان، همه چیز رو اثبات می کند.

- انسان منفعل: از نظر یک شخص منفعل، شما مي توانيد با كارهاي كم و كوچك، محبوبيت فراواني به دست آوريد؛ فقط كافي است «زبان» خود را تقويت كنيد!

 

+ انسان خلاق: در یک سیستم معیوب؛ هر چه بیشتر کار و تلاش مستمر با اندیشه بالا داشته باشید احتمال موفقیتتان بیشتر است. بزرگی می گوید موفقیت حاصل کسری است که صورت آن تلاش و مخرج آن توقع است، حال اگه مخرج به سمت صفر میل کند حاصل کسر به سمت بی نهایت خواهد رفت.

- انسان منفعل: در يك سیستم معیوب؛ ممكن است كه هر چه بيشتر كار كنيد، بيشتر خوار و خفيف باشيد.

 

+ انسان خلاق: در یک سیستم معیوب؛ با اشکالات سازمان تان نسازید و همیشه آنها را با مدیر خود در میان بگذارید؛ حتی اگر در این صورت یک مشکل دیگر به سازمان اضافه شود و آن مشکل، شما باشید، باز هم شما در عمرتان مفید بوده اید مانند یک بوته میوه نه مانند یک علف هرز که فقط از منابع استفاده می کنه و فایده ایی ندارد .

 انسان منفعل: در يك سیستم معیوب؛ با اشكالات سازمان تان بسازيد و هرگز آنها را با مديرتان در ميان نگذاريد؛ در غير اين صورت يك مشكل ديگر به سازمان  اضافه مي شود. آن مشكل، شما هستيد!

 

 

 

امروز : ۱۴۰۳/۰۲/۰۶

جدیدتـرین اخبار فناوران شریف

  • برگزاری ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران - دی ماه 1397
    ادامه مطلب >>
  • تفاوت بین انسان‌های خلاق و منفعل در ارتباط با اصلاح یک سیستم معیوب
    ادامه مطلب >>
  • وضعیت ایران در توانمندسازی تجاری
    ادامه مطلب >>

   

 

 

 

   تلگرام فناوران شریف     instagram fanavaran sharif      LINKEDIN fanavaran sharif     google+ fanavaran sharif